Mengenai Saya

Foto saya
SAYA SEORANG YANG SUKA MENOLONG ORANG.kalau nak kenali saya lebih dekat tengok ah kat ne ponn...............

Jumaat, 22 Januari 2010

malang2 nasibku...



arie rabu minggu lps..aq,nurul,afif dan azkar kne thn polis..mse tu aq nak gi anta azkar kat umah dye..umah dye kat klinik ktg 04 nie...mse2 xdek lg polis...pastu tbe2 dye tunggu kat bukit tmpt simpang3 tu...nak lari cam ne..dah dari atas bukit nak trun ke bawah..mne blh naik atas blik..pastu trjadilah pbualan kat ctu..

polis:umo bpe??
aq:12..
polis:anak spe??
aq:anak juhari...
polis:nape naik 4 org??
aq dgn jujurnye mnjawab:dah dye ni nak ikut...(ckp kat afif)
polis:awak nak gi mne??
aq:sye nak pergi situ jew..(smbil mnunjuk ke arah klinik)..
polis:awak ambik helmet pastu awak blh anta dye...

pastu aq plg ke rumah..aq pun ambik helmet..
pastu aq gi anta azkar...pas anta tu,aq gi maen pusing2 mtor ngan nurul...nurul yg bwk..nenek aq sruh wat lari afif time tu...bukan pe..org ngah sembur nyamuk...
maen2 pusing2..

tiba2...........iiit...mtor tayar lari..klu aq tak tekan brek tgn aq akan masuk longkang..maka jatuhlah kami bertiga...cermin mtor pecah...takut gler nak blik umah tok..coz afif luke trok...jdi aq pon blik ke rumah aq...mse tu akak aq nie tgh solat...xkushuk dye solat dgr cte aq...nurul nie nangis plak...aq x bagi tau lg ayah aq yg nurul bawak motor tu...jdi..aq pun ikut ayah aq pergi anta afif ngan nurul kat umah tok...bru tbongkar rahsie..nurul yg bwk mtor..mak aq bengang gler dgr tu...smpai arie nie..aq dgr ckp mak ayah aq...helmet tidak dilupakan..abis motor lagenda aq..

2 ulasan:

  1. ahah..btul tu..laen kli..ha..dgr ckp ma ngan pa..

    BalasPadam
  2. klakar vs sedih lak cite ni. muahahaha

    BalasPadam